Veelgestelde vragen

Klik op een van de onderstaande vragen. Staat uw vraag hier niet tussen, neem dan contact met ons op via het contactformulier onder aan deze pagina, of stuur een email maar: info@smart-one.nl.

Ik heb een bestelling geplaatst, wanneer ontvang ik mijn product?

Op werkdagen voor 23:00 besteld = volgende werkdag in huis.

Kan ik achteraf betalen?

Jazeker! Naast de keuze voor o.a. iDEAL, Creditcard en PayPal, kunt u kiezen voor "Klarna achteraf betalen" als betaaloptie bij het afrekenen.

WAT maat verlichting van smart one zo uniek?

U krijgt bij ons 1 jaar fabrieksgarantie, omdat wij producten leveren in het hoogste segment van kwaliteit in onze niche. Onze nachtlampjes zijn IP44 water- en stof bestendigd, waardoor ze ook te plaatsen zijn onder een afdak van de veranda/terras. Ook leveren wij onze producten inclusief alle benodigdheden zoals batterijen & plaatsingsmateriaal. De 24/7 bereikbare support van Smart One, zorgt er voor dat u altijd hulp krijgt bij eventuele vragen.

Wat zijn de B2B opties?

Ook voor zakelijke klanten hebben wij een passende oplossing. Omdat bedrijven onze producten vaak in grote oplages kopen, geld er vaak een aparte prijs & bijpassende korting. Kom met ons in contact via de contact pagina, of KLIK HIER.

Hoeveel nachtlampjes heb ik nodig?

Elke set bevat 3 nachtlampjes van de zelfde kleur/lichttype. Het is dus mogelijk om 3 plekken/ruimtes te verlichten met slechts één bestelling. Kies voor meer sets als u niet genoeg heeft aan drie stuks.

Nog steeds geen antwoord op uw vraag?

Deze site wordt beschermd door recaptcha en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.